Email Marketing

Email Marketing

Az e-mailek kattintási aránya az összes elküldött e-mail százalékában a feliratkozók sikeres listájának első szintű mutatója. Míg az e-mail nyitási arány a nyitott arány első mércéje a tárgyi sor teljesítménye alapján, és a nyitás alapján történő átkattintási arány fontos mércéje annak, hogy mennyire vonzóak az e-mail sablonok.

A kívánt eredmények elérése érdekében átfogó e-mail stratégiát fogunk bevezetni, amelynek célja a konverzió. Az e-mail marketing a legközvetlenebb és gyakran a leghatékonyabb mód. A hatékony e-mail marketing kampányok optimalizálva vannak a megfelelő embereknek a megfelelő időben történő megjelenítéséhez.

T

Annak érdekében, hogy mindig kamatoztassuk azt, ami működik, nyomon követjük az e-mailes kampányok legfontosabb mutatóit, beleértve az átkattintási arányt (CTR), és folyamatosan nyomon követhetjük az összes eredményt a Google Analytics szolgáltatásban. 

Fontos, hogy vonzó tartalommal bírjanak, amely arra ösztönzik a fogyasztókat, hogy átkattintsanak az Ön webhelyére. Arra kell törekednünk, hogy folyamatos kapcsolatban legyünk a feliratkozókkal. Egy-egy impulzus elengedhetetlen, hogy megtartsuk a már megszerzett ügyfeleket. 

Fontos, hogy olyan felhasználóknak küldjünk email marketing leveleket, akik érdeklődnek szolgáltatásaink, termékeink iránt! Hiába van egy hatalmas listánk, ha nem releváns a célközönség, akkor az üzenetünk nem fog célba érni és ez által nem csak a statisztika romlik, de jelentős forgalomtól is eleshet a cég.

Hírlevélküldéssel kapcsolatos szolgáltatásaink részletesebben:

Mailchimp használat, beállítása
Mailerlite használat, beállítása

Szeretné integrálni a weboldalát és webáruházát a Mailchimp vagy a MailerLite rendszerébe?

(WordPress – Shoprenter – Unas – Woocommerce)

Kérje segítségünket!

Kérdése van?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Email Marketing