Social Media
Social Media
A közösségi média kezelésének két része van. Először meghatározzuk, mely közösségi média csatornák alkalmasak az Ön számára. Ezután segítünk a különböző közösségi oldalak használatában a márka online kezelésében.
Miután megállapítottuk, mely közösségi média csatornák alkalmasak az Ön vállalatára, segítünk a közösségi média használatában, hogy online márkáját népszerűsítse.
Egyetlen cég sem indulhat el célok nélkül. Az első szakaszban a Telesto segít meghatározni Önnek a célokat, milyen korosztálynak hol és mit érdemes hirdetnie. Néhány felület relevánsabb az adott üzleti
modellek számára, mint mások. Az adatok összegyűjtése és a célok meghatározása után marketing ügynökségünk megkezdi a márkájának finomítását vagy fejlesztését.
Ezenkívül megbizonyosodunk arról, hogy közösségi média márkája vonzza-e a megfelelő ügyfeleket. Megtervezzük és elkészítjük a hirdetésben használt szöveges és vizuális tartalmakat az Ön számára. Gondoskodunk arról, hogy hirdetése a megfelelő közösségi média csatornákon jelenjen meg, és hogy csak a megfelelő közönséget célozza meg.
Amennyiben elkezdünk egy közösségi média csatornát létrehozni, akkor fontos, hogy folyamatos tartalmat adjunk a leendő felhasználók számára. Folyamatosan mérjük és elemezzük az eredményeket, hogy a hirdetések mindig naprakészek és a leghatékonyabban teljesítsenek.
Kérdése van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot!