Email Marketing
Email Marketing
Az e-mailek kattintási aránya az összes elküldött e-mail százalékában a feliratkozók sikeres listájának első szintű mutatója. Míg az e-mail nyitási arány a nyitott arány első mércéje a tárgyi sor teljesítménye alapján, és a nyitás alapján történő átkattintási arány fontos mércéje annak, hogy mennyire vonzóak az e-mail sablonok.
A kívánt eredmények elérése érdekében átfogó e-mail stratégiát fogunk bevezetni, amelynek célja a konverzió. Az e-mail marketing a legközvetlenebb és gyakran a leghatékonyabb mód. A hatékony e-mail marketing kampányok optimalizálva vannak a megfelelő embereknek a megfelelő időben történő megjelenítéséhez.
Annak érdekében, hogy mindig kamatoztassuk azt, ami működik, nyomon követjük az e-mailes kampányok legfontosabb mutatóit, beleértve az átkattintási arányt (CTR), és folyamatosan nyomon követhetjük az összes eredményt a Google Analytics szolgáltatásban.
Fontos, hogy vonzó tartalommal bírjanak, amely arra ösztönzik a fogyasztókat, hogy átkattintsanak az Ön webhelyére. Arra kell törekednünk, hogy folyamatos kapcsolatban legyünk a feliratkozókkal. Egy-egy impulzus elengedhetetlen, hogy megtartsuk a már megszerzett ügyfeleket.
Fontos, hogy olyan felhasználóknak küldjünk email marketing leveleket, akik érdeklődnek szolgáltatásaink, termékeink iránt! Hiába van egy hatalmas listánk, ha nem releváns a célközönség, akkor az üzenetünk nem fog célba érni és ez által nem csak a statisztika romlik, de jelentős forgalomtól is eleshet a cég.
Hírlevélküldéssel kapcsolatos szolgáltatásaink részletesebben:
Mailcimp alap
Bárkinek aki szeretne hírlevelet küldeni- Mailchimp beállítás
- Fiók létrehozása – Lista (audience) beállítása
- feliratkozási űrlap beállítása
- feliratkozási felugró ablak elkészítése
- leiratkozási űrlap beállítása
- kétlépcsős feliratkozás beállítása
Mailchimp Standard
Amennyiben profi levelet küldene- Alap Mailchimp csomag+
- alap hírlevél sablon elkészítés
- felmérési űrlap elkészítése
- Felhasználók csoportosítása előkészítése
Mailchimp work
fizetős Mailchimp csomag esetén- Alap + Standard csomag tartalmán kívűl
- 1 Automatizmus beállítása feliratkozásra (5 lépcső létrehozása)
- Címke előkészítése
- Szegmentálás beállítása
MailerLite alap
Bárkinek aki szeretne hírlevelet küldeni- Mailerlite beállítás
- Fiók létrehozása – Lista (csoport) beállítása
- feliratkozási űrlap beállítása
- feliratkozási felugró ablak elkészítése
- leiratkozási űrlap beállítása
- kétlépcsős feliratkozás beállítása
MailerLite Standard
Amennyiben profi levelet küldene- MailerLite alap +
- hírlevél sablon elkészítés
- felmérési űrlap elkészítése
MailerLite work
Akik komolyan gondolják a hírlvélküldést- Alap + Standard csomag tartalmán kívűl
- 1 Automatizmus beállítása feliratkozásra (5 lépcső létrehozása)
- Szegmentálás beállítása
Szeretné integrálni a weboldalát és webáruházát a Mailchimp vagy a MailerLite rendszerébe?
(WordPress – Shoprenter – Unas – Woocommerce)
Kérje segítségünket!
Kérdése van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot!