E-kereskedelem
20 tartalmi ötlet, melyet felhasználhat email kampányához!
Szeretnénk ötleteket adni, hogy miként lehet a feliratkozók figyelmét felkelteni!
- Készítse el az eladott legnépszerűbb termékek listáját.
- Ossza meg a leghasznosabb termékeit, amelyekre szüksége lehet a feliratkozóinak
- Mutasson be kívánságlistát termékeihez. Hagyja, hogy a felhasználók megoszthassák ismerőseikkel az eseményeken, például születésnapokon vagy esküvőkön.
- Link a termékeiről vagy szolgáltatásairól szóló független ajánlásokhoz vagy véleményekhez (például a Facebook vagy a Google én cegemen).
- Tekintse át egy másik vállalat termékeit, amelyek kiegészítik az Önét.
- Eladás vagy különleges online esemény bejelentése.
- Ne felejtsen el más különleges ajánlatokat, kedvezményeket és kuponokat. A promóciós e -mailek továbbra is az egyik leghatékonyabb módja az értékesítés növelésének és az új ügyfelek bevonásának.
- Küldjön egy ügyfél -elégedettségi felmérési e -mailt .
- Korlátozott kiadások létrehozása. E -mail közönsége értékelni fogja, hogy elsőként hallhat korlátozott termékeiről és exkluzív funkcióiról.
- Van egy népszerű termék újra raktáron? Tájékoztassa erről előfizetőit!
- Válassza ki és ossza meg azokat a termékeket, amelyeket ugyanaz a téma vagy szín köt össze.
- Meséljen el egy jó történetet a termék mögött – mindannyian szeretünk értelmet látni a vásárolt dolgokban.
- Osszon meg egy videót, amely elmagyarázza, hogyan használja a terméket a legnagyobb hatás elérése érdekében.
- Osszon meg hasznos forrásokat, amelyek segítenének olvasóinak a megfelelő termékek kiválasztásában.
- Küldjön egy visszaigazoló e -mailt, amelyben elmagyarázza, hogy mennyi ideig tart az áru átvétele.
- Kínáljon kattintásra szerencsét. Ez hasonló a kaparós sorsjegyhez. Amikor az olvasó rákattint a szerencsekerékre, láthatja az online üzlet promóciós kódját.
- Személyre szabott e -mailek küldése az ügyfelek vásárlási preferenciái alapján. Például azt mondhatná: “mivel X -et vásárolt, azt gondoltuk, hogy Y -t szeretné.”
- Ossza meg a GYIK listáját, hogy ügyfelei mindenben lépéssel tisztában legyenek.
- Kérje meg ügyfeleit, hogy készítsenek videókat a vásárolt termékről, amelyeket megoszthat. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy felkeltse az érdeklődést, és egy termékbemutatóval bevonzza a leendő vásárlókat.
- Készítsen ajándékutalványokat népszerű ünnepek, például anyák/apák napja, karácsony és születésnapok alapján.