E-kereskedelem

20 tartalmi ötlet, melyet felhasználhat email kampányához!

Szeretnénk ötleteket adni, hogy miként lehet a feliratkozók figyelmét felkelteni!

  1. Készítse el az eladott legnépszerűbb termékek listáját.
  2. Ossza meg a leghasznosabb termékeit, amelyekre szüksége lehet a feliratkozóinak
  3. Mutasson be kívánságlistát termékeihez. Hagyja, hogy a felhasználók megoszthassák ismerőseikkel az eseményeken, például születésnapokon vagy esküvőkön.
  4. Link a termékeiről vagy szolgáltatásairól szóló független ajánlásokhoz vagy véleményekhez (például a Facebook vagy a Google én cegemen).
  5. Tekintse át egy másik vállalat termékeit, amelyek kiegészítik az Önét.
  6. Eladás vagy különleges online esemény bejelentése.
  7. Ne felejtsen el más különleges ajánlatokat, kedvezményeket és kuponokat. A promóciós e -mailek továbbra is az egyik leghatékonyabb módja az értékesítés növelésének és az új ügyfelek bevonásának.
  8. Küldjön egy ügyfél -elégedettségi felmérési e -mailt .
  9. Korlátozott kiadások létrehozása. E -mail közönsége értékelni fogja, hogy elsőként hallhat korlátozott termékeiről és exkluzív funkcióiról.
  10. Van egy népszerű termék újra raktáron? Tájékoztassa erről előfizetőit!
  11. Válassza ki és ossza meg azokat a termékeket, amelyeket ugyanaz a téma vagy szín köt össze.
  12. Meséljen el egy jó történetet a termék mögött – mindannyian szeretünk értelmet látni a vásárolt dolgokban.
  13. Osszon meg egy videót, amely elmagyarázza, hogyan használja a terméket a legnagyobb hatás elérése érdekében.
  14. Osszon meg hasznos forrásokat, amelyek segítenének olvasóinak a megfelelő termékek kiválasztásában.
  15. Küldjön egy visszaigazoló e -mailt, amelyben elmagyarázza, hogy mennyi ideig tart az áru átvétele.
  16. Kínáljon kattintásra szerencsét. Ez hasonló a kaparós sorsjegyhez. Amikor az olvasó rákattint a szerencsekerékre, láthatja az online üzlet promóciós kódját.
  17. Személyre szabott e -mailek küldése az ügyfelek vásárlási preferenciái alapján. Például azt mondhatná: “mivel X -et vásárolt, azt gondoltuk, hogy Y -t szeretné.”
  18. Ossza meg a GYIK listáját, hogy ügyfelei mindenben lépéssel tisztában legyenek.
  19. Kérje meg ügyfeleit, hogy készítsenek videókat a vásárolt termékről, amelyeket megoszthat. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy felkeltse az érdeklődést, és egy termékbemutatóval bevonzza a leendő vásárlókat.
  20. Készítsen ajándékutalványokat népszerű ünnepek, például anyák/apák napja, karácsony és születésnapok alapján.

Nézze meg Mailchimp tanfolyamunkat!