A cél: minél több konverzió!

A Google 2021 decemberében Magyarországon néhány kiemelt felhasználónál elérhetővé tette a Performance max kampányokat.

Egy picit másképp működik ez a fajta Google Ads hirdetés mint azt eddig megszoktuk. A legfontosabb amit meg kell adnunk, hogy mit szeretnénk elérni a hirdetési kampánnyal, tehát meg kell adnunk a célt! A cél lehet webáruházak esetében vásárlás, egy szálloda esetén a foglalás, vagy akár egy egyszerű űrlapkitöltés is lehet a meghatározott cél.

Hol jelennek meg a hirdetéseim?

Performance Max

Ahogy a képek is mutatják mindenhol megjelenhetnek a hirdetések, ennek megfelelően létre kell hozni azokat gondolva mindenre.

Használhatunk adatcsatornát is, ekkor a shopping hirdetések is megjelenhetnek. A Performance Max hamarosan átveszi az inteligens azaz a Smart Shopping helyét is, így az utóbbi a tervek szerint áprilistól megszűnik.

Milyenek a tapasztalatok?

Van akinél tökéletesen bevált, több olyan webáruház van, amely a Performance Max kampány bevételének 5% -t költi el reklámra, ami azt jelenti, hogy 50 000 Ft költéssel 1 000 000 Ft forgalmat tud generálni.
Persze hozzá kell tenni, hogy mint minden intelligens kampány, ennek is idő kell, hogy megtanulja a konverziókat, illetve el kell találni azt a napi költést, aminél a leghatékonyabban működik a rendszer.

Amennyiben Ön is szeretne Performance Max kampányokat a vállalkozásának, örömmel állunk rendelkezésére, keressen bennünket!