Használod a Preheader (előfejléc) funkciót?

Amennyiben nem, akkor megmutatom, hogy hogyan tudod kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket, hogy minél több leendő ügyfeleid legyenek!

Egy picit gondoljunk a saját felhasználási szokásainkra.
Amikor mobilon nézzük a leveleinket, akkor a levél tárgysora alatt megjelenik egy rövid tartalmi részlet a levélből, vagy amikor asztali gépen dolgozunk akkor a jobb alsó sarokban felugrik egy üzenet, hogy levelünk érkezett, a feladón és a tárgysoron kívül látunk még egy kis szöveget.

Néhány elemzésből kitűnik, hogy nagyon kevés email kampány használja ezeket a “preheader” szövegeket.

Az emeberek egyre többet töltenek az interneten, ami azt jelenti, hogy a levelezésük kezd növekedni, néhányuknál a beérkező levelek “tömeges” méreteket ölt, egyre zsúfoltabb lesz, és csak rátekintenek. Tehát kezdenek szelektívek lenni a beérkező emailek, és itt jön a képbe a preheader, egy jó tárgysor, egy jó preheader, csodákat tud művelni a megnyitási aránnyal!

Az e -mail előfejléce (preheader), más néven az e -mail előnézeti szövege, az a sor, amely látható a beérkező levelek között, és rövid összefoglalást nyújt az e -mailről. Ezek a szövegrészletek a küldő e -mailjeiből vagy hírleveléből származnak, és megjelennek a legtöbb mobileszközön, beleértve az iOS -t és a Samsung Galaxy -t, valamint az olyan webes e -mail klienseken, mint a Gmail és az Outlook.

Preheader

Miért befolyásolják az e -mail előfejlécek az e -mailek megnyitási arányát?

A tárgysor és az előfejléc szövege az egyetlen olyan tartalom, amelyet mindenki garantáltan lát. Amit írsz, meghatározza, hogy kinyitják a levelet vagy sem.

A mai e -mail beérkező levelek egy kaotikus halmazból áll egyeseknél, amelyek mind megpróbálnak kitűnni és szinte azt kiabálják, hogy nyissál meg….. Az előfizetőinek naponta több tucat vagy akár több száz e -mailt kell átszűrniük, és másodpercek alatt eldöntik, hogy érdemes -e megnyitni a tiédet.

A mail gazdasági versenyben (ami online történik) mindent meg kell tenned, hogy emlékeztesd az embereket arra, hogy miért kell olvasniuk az e -mailjeiket. Az e -mail előfejlécek versenyelőnyt biztosítanak. Valójában kutatások azt mutatják, hogy a MailerLite -ről küldött kampányok több mint 90% -a nem használ egyéni előfejlécet.

Ez azt jelenti, hogy lehetőséged van arra, hogy kitűnj a tömegből, és megmutasd az olvasóknak, hogy az Te e -mailjeidet érdemes megnyitni!

Milyen hosszú legyen az előfejléc szövege?

Javasoljuk, hogy 100-140 körüli karakterkorlátra törekedjen (tapasztalatok szerint). Ha az előfejléc szövege túl rövid, akkor kiveszi a szöveget az email törzséből. Ezért jobb, ha több mint 100 karakterből áll, hogy ez ne fordulhasson elő.
Az előfejléc megjelenítése nagyban függ attól az eszköztől, amelyen a felhasználó nézi a levelezését, más-más karakterhossz jelenik meg Gmail, Outlook, Thunderbird, kliensekben, és még az is számít, hogy milyen eszközön nézik, itt mobil, tablet, vagy asztali gépre gondolok.

Gondoljunk az előfejléc első 50 karakterére, mint legfontosabb szövegre, és a többi legyen csak hab a tortán!

Tippek, hogyan érj el nagyobb nyitási arányt a hírleveleknél az előfejléc használatával

1. Emeld ki az email értékét

Használd az előfejlécet az e -mail legvonzóbb előnyeinek közléséhez. Adj okot olvasóidnak a nyitásra, és emelje ki azt az egy dolgot, amely az e -mail létrehozására ösztönzött.
Mondd el az előfizetőknek, mit jelent nekik, és nagyobb valószínűséggel kattintanak.

2. Cselekvésre ösztönzés

Tudasd az emberekkel, hogy az e -mail megnyitása megéri az idejüket.
Ez azt jelenti, hogy túllépünk a tipikus CTA -n, például az „Olvasd el most” vagy a „Tudj meg többet”, és olyan szöveget kell összeállítanod, amely indokolást és irányelvet ad.

3. A tárgysor folytatása legyen az előfejléc

Ahelyett, hogy két teljesen különálló szövegsort írnánk a tárgysorhoz és az e -mail előfejléchez, készítsünk vonzóbb történetet a kettő kombinálásával.
Mivel együtt jelennek meg, érdekes módszereket lehet találni a tárgysor és az előfejléc együttes működésére. Feltehetsz egy kérdést, majd válaszolhatsz rá, vagy kezdhetsz mondatot a tárgysorban, és befejezheted az előfejlécben.

4. A kíváncsiság növeléséhez használd az előfejlécet

A szövegírók szeretnek pszichológiai indítékokat használni, hogy cselekvésre ösztönözzék az olvasókat. Az egyik legnépszerűbb megközelítés a a lemaradástól való félelem.
Ennek használatával beépítheted a kíváncsiságot vagy növelheted a sürgősség érzését, de nagyon fontos, hogy az email teljesítse a szövegben tett ígéretét.

5. Tegyük egyedivé az email előfejlécet

Kétségtelen, hogy az e -mail személyre szabása javítja az elkötelezettséget. Amikor az olvasó ismerős dolgokat lát magáról, például nevét, városát, születésnapját stb., Sokkal valószínűbb, hogy megnyitja az e -mailjét.
Személyre szabást adhatunk az email előfejlécéhez, ugyanúgy, mint a tárgysorokhoz vagy az e -mail szövegéhez.

6. Használhatunk hangulatjeleket az előfejlécben

Nem tagadható, hogy a hangulatjelek megragadják a tekintetet, és egy kicsit szórakoztatóbbá teszik az olvasást. Ezek a színes grafikák segíthetnek abban is, hogy az e -mailek „kitűnjenek” a zsúfolt beérkező levelek között.

7. A/B teszt az előfejlécnek

Nem vagyunk teljesen biztosak melyik megoldás lenne jó az előfejlécnek, akkor a MailerLite-ban van lehetőség A//B teszt elvégzésére, és használjuk azt a verziót ami a legjobban működik!