A minap kaptam levelet a Mailchimp-től, hogy 2022 február 1-től változni fognak a felhasználók felé az ártáblázat.

Nos már nem csodálkozunk semmin, főleg áremelkedés tekintetében!

Átlagosan 11% -al emelkednek az árak, de azt is hozzátették, hogy a 2022 január 31-ig érvényben lévő árak 2019 május 15 -én léptek érvénybe!

Mely csomagokban lesz a legnagyobb növekedés?

Az átlagos növekedés 11% körül mozog, így egyes csomagok nagyobb, mások kisebb árnövekedést fognak mutatni. Az egyik nagyobb relatív változás a Standard csomag nyitóárának felhasználóira vonatkozik, amely 14,99 dollárról 17 dollárra emelkedik.

Nézzük meg milyen típusú csomagok vannak és mit tartalmaznak:

Mailchimp árak csomagok szerint:

Mailchimp Free csomag

2000 felhasználóig ingyenes, ebben havi 10.000 levél küldése van benne, de arra kell ügyelnünk, hogy egy nap maximum 2.000 db-t küldhetünk ki.
Nem sok minden tartozik bele, használhatjuk a gyorsszerkesztőt, alulra berakja a Mailchimp lógót. Arról is szólnék, hogy mi az amit nem használhatunk: nincs A/B teszt, nincs időzítés (tehát ha megírtuk a hírlevelet, akkor vagy kiküldjük azonnal, vagy piszkozatba rakjuk, ennél a csomagnál nem tudjuk beállítani, hogy reggel 8-kor menjenek ki a levelek.) Semmilyen automatizmust nem lehet használni (megszerkeszthetjük, de elmenteni nem tudjuk), illetve, ha valaki feliratkozik, akkor egy üdvözlő emailt küldhetünk. Csak egy feliratkozói listát használhatunk.

Essentials csomag

Ez már egy picit jobb, több szolgáltatást vehetünk igénybe, 500 felhasználóig jelenleg 10USD, itt már három feliratkozó listát enged használni. Itt szeretném felhívni a figyelmet, hogy bármelyik csomag esetén nem lehetséges ugyanazt a hírlevelet kiküldeni egyszerre több lista felhasználóinak. Akkor érdemes külön listákat alkalmazni, amikor teljesen más hírleveleket szeretnénk kiküldeni. Még egy fontos tényezőre felhívnám a figyelmet, amennyiben egy felhasználó két listában (audience) is benne van, akkor az bizony két felhasználónak számít. Sőt, ha a webáruházunk össze van kötve a Mailchimp rendszerével, akkor a fel nem iratkozott vásárlót is beszámolja a feliratkozók közé! Tehát óvatosan!
Ebben a csomagban használhatjuk az automatizmust igaz nem bonyolult formában, csak egyszerű lépésekben, használható az időzítés és levehetjük a leveleinkről a Mailchimp logót.

Standard csomag

Itt már játszik a bonyolult automatizmus is, sőt használhatunk előre megrajzolt automatizmusokat, több olyan ponttal, aminek hatására az automatikus levélküldés elindulhat! Használható az optimalizált kiküldés, és a hírlevelek megírásánál használhatunk saját kódot, illetve a sablonokat letölthetjük. Valamint nagyon sok statisztikai lehetőség áll rendelkezésünkre, ahhoz, hogy egy tökéletes levélküldési stratégiát alkalmazzunk.

Prémium csomag

Itt már bőven van lehetőség sok mindenre, annak ajánljuk, akinek van erre egy felkészült szakértője, hogy minden lehetőséget kihasználjon amit ez a csomag kínál!

Az árazási csomagokról itt lehet olvasni a Mailchimp oldalán