Email kampány
Miről is szól az email marketing?
Röviden: meggyőzd az érdeklődőket, hogy a Te vállalkozásodtól rendeljenek meg valamit!
Hogyan érhetsz el sikereket az email marketing területén?
Olyan tartalmakat írjál neki, ami vélhetően érdekli! Nyerd el a bizalmát!
Ne aggódj, segítünk megírni a hírlevelek végleges szövegét!
Mivel nyerheted el a bizalmát?
Írj történeteket, eseményeket amivel megnyered a bizalmát, ne próbálj meg rögtön eladni, az lehet, hogy rossz érzést vált ki a feliratkozóból. Gondold át milyen tartalmakkal vívod ki a figyelmét és elisemerését!

Írj össze egy listát, biztos hogy menni fog, hiszen jók a termékeid, jó az ajánlatod, amivel már a feliratkozással szimpatikussá váltál.
De kezdjuk az elején, fel kell iratkoztatni,
valahogy fel kell csalogatni a hírlevéllistádra a felhasználókat.
Nagyon sokan kuponokat osztogatnak, amit online beválthat, ez is egy lehetőség, de ha plusz értéket adsz neki, megismerteted a termék vagy a szolgáltatás egyes részeivel, mondván, ha feliratkozik a hírleveledre, akkor letölthet valamilyen hozzáférési anyagot, vagy esetleg egy videóhoz hozzáférhet, ami nem publikus, – ez értéket jelenthet a felhasználó szemében.
Mivel a szabályozások értelmében kétlépcsős feliratkozást kell alkalmaznunk kell, hogy kapjon egy megerősítő emailt is, akár ebben is felhívhatjuk a figyelmét, hogy jól döntött, mert ha megnyomja a megerősítő gombot, akkor fél óra múlva hozzáférhet ahhoz a „csali” termékhez, amivel sikerült meggyőzni, hogy hírlevél olvasónk legyen!
A Pandémiás helyzet miatt az online világ nagyot fejlődött, és a fejlődést látva a felhasználók elvárják már a modern lépéseket.
Pont erre szeretném felhívni a figyelmet, hogy nem elég hetente vagy kéthetente ezeknek a feliratkozóknak elküldeni 3 akciós terméket, hanem olyan dolgokat kell ajánlani, amelyek iránt érdeklődik az a bizonyos felhasználó.
Honnan tudom, hogy mely termékem, vagy szolgáltatásom iránt érdeklődik a felirtkozó?
Én kb. 5 éve dolgozom együtt a MailerLite marketing szolgáltatóval, és bizton ajánlom őket, az elmúlt időben rengeteget fejlődtek, és az árazási politikájuk igen kedvező és meggyőző.
Természetesen vannak más szolgáltatók (MailChimp, ActiveCampagne, Sendinblue) akik hasonló profilban vannak jelen, de a MailerLite –nak vannak a legkedvezőbb feltételei.
Szeretném bemutatni a MailerLite hírlevélküldő automatizmusát, amivel szeretnélek meggyőzni, hogy Neked is szükséged van erre a megoldásra, ráadásul ezek a lehetőségek bizonyos feliratkozószámig, akár ingyenesen is elérhető számodra.
Tudsz kérdezni a hírlevél feliratkozóktól?
Persze, mindenki tud, de ezek kiértékelhető adatok, sőt a kérdésre adott válasz alapján akár szegmentálhatod a felhasználót, hogy pontosan milyen terméket, vagy szolgáltatást vár Tőled.
Amennyiben válaszolt, akkor nem csak kiértékelheted az érdeklődéseket, hanem elindíthatsz számára egy olyan hírlevél sorozatot, ami alapján nagy valószínűséggel partnered lesz.

Így néz ki egy kérdéssorozatra adott válasz értékelés:

Megvannak a válaszok, elgondolkoztatóak a feliratkozók válaszai, lehet, hogy sokminden nem úgy van, mint ahogy mi azt elgondoltuk….
Adott egy kérdés, amit feltettünk a hírlevélben, nézzük meg, hogy mit lehet kezdeni a válaszadókkal, illetve hogyan használhatjuk fel a válaszokat további érdeklődés felkeltésére:

A szabályok fülön kiválasztjük a kérdést, és aszerint, hogy a felhasználó mit válaszolt:
- hozzáadhatjuk egy csoporthoz (feliratkozási lista)
- áthelyezhetük egy másik csoportba (feliratkozási listába)
- leiratkoztathatjuk a csoportból (feliratkozási listából)
- A feliratkozóhoz tartozó információs mezőt megváltoztathatjuk
- A feliratkozóhoz tartozó információs mezőbe beírhatjuk a kérdésre adott választ
Amennyiben egy speciális választ várunk, (értékelés) csak akkor tegyen valamit a felhasználóval, ha a legjobbra értékelte az új termékcsaládot, ilyenkor akár el is indíthatunk egy automata levélküldési folyamatot, amivel a felhasználó vásárlási hajlandóságát erősítjük.
Beszéljünk most az automatizmus folyamatáról!
Vannak egyszerű és bonyolult automatizmusok!
Választhatunk, hogy mikor induljon el a sorozat:
- Amikor csatlakozik a felhasználó egy csoporthoz (listához)
- Kitölt egy űrlapot – feliratkozás
- Amikor a hírlevélben kattint egy linkre
- Évfordulói dátum alkalmával
- Előre meghatározott időpontban (pl. már csak 3 órája maradt, hogy igénybe vegye a kedvezményes ajánlatot)
- Egy új szegmensbe került a felhasználó
- Kikerült egy meghatározott szegmensből
A kijelölt folyamatot a felhasználó végrehajtotta, akkor indulhat neki el az automatizált email sorozat!

Milyen lépéseket használhatunk az automatizmus során?
Létrehozhatunk egy műveletet (action), és ha az a művelet teljesült vagy sem (condition), annak függvényében mit tegyen a rendszer:
Akár várhat bizonyos időt (perc, óra, nap), majd küldhet egy emailt, amit megszerkesztünk.

Itt már csak a képzeletünk szabhat határt, hogy milyen feltételeket hozunk létre, hogy a felhasználó megkapja a következő levelet, mi legyen benne, és mikor kapja meg!
Nézzünk példákat az email marketing kampányokra:
Egyszerű automatizmus:
Választhatunk hogy mikor induljon el a sorozat:
A feliratkozó megkapja az első levelet, majd 2 nap múlva a másodikat, majd 5 nap elteltével a harmadikat, és ez így mehet tovább….
Egy picit bonyolítsuk meg:
A feliratkozó megkapja az elsőt, majd 2 nap múlva a másodikat, ide berakhatunk egy akció figyelőt és innen kétfelé mehet az email küldés:
„A” verzió: Amennyiben a második emailben lévő linkre kattintott, akkor egy nap múlva megy ki neki a következő
„B” verzió: Amennyiben a második emailben lévő linkre nem kattintott, akkor két nap múlva megy ki neki a következő ami teljesen más email tartalom lehet, mint az amit az „A” verzió esetében küldtünk ki.
Mindezt lehet komplikáltabbá tenni az elgondolt felhasználói viselkedés alapján, olyan kitételek létrehozni, hogy egy bizonyos linkre kattintott, vagy megnyitotta, de nem kattintott. Akár több viselkedési eseményt is hozzárakhatunk, és azt is beállíthatjuk úgy, hogy vagy mindegyik esemény teljesüljön, vagy csak az egyik, és ennek folyamatában kapja a következő levelet a meghatározott időintervallum után a felhasználó.
Fontos, hogy mindig a felhasználók fejével gondolkodjunk, ami által beállíthatjuk tökéletesen az email automatizmust, hogy minél több értékesítést hajtsunk végre!
Igaz, hogy időbe telik elkészíteni és átgondolni milyen tartalmat és mikor küldünk ki, de csak egyszer kell jól megcsinálni, ami több hónapon keresztül tud működni, úgy, hogy nem kell vele foglalkoznunk egy fél percet sem, csak fogadni az új megrendeléseket!
Jöjjön egy kedvezményes ajánlat, amely korlátozott ideig érhető el:
Hírlevél automatizmus
5 levélre75 000 Fthelyett- 5db előre beállított hírlevél
- bármennyi automatizmus
- bármennyi művelet
Hírlevél automatizmus
10 levélre140 000 Fthelyett- 10db előre beállított hírlevél
- bármennyi automatizmus
- bármennyi művelet
Hírlevél automatizmus
20 levélre- 250 000 Ft helyett
- 20db előre beállított hírlevél
- bármennyi automatizmus
- bármennyi művelet
Hírlevél automatizmus
30 levélre- 350 000 Ft helyett
- 30db előre beállított hírlevél
- bármennyi automatizmus
- bármennyi művelet
Továbbá:
A végleges szöveget megírjuk Neked!
Ingyenesen összekötjük a MailerLite rendszerrel a weboldalad!
Amennyiben más hírlevél rendszert használsz, átteszük a feliratkozóidat.
A ráadás pedig:
Félórás ingyenes konzultáció, melyben ötleteket és segítséget nyújtunk, hogy az email kampányod sikeres, és profit növelő legyen!
Ne felejtsd el, ez az ajánlat korlátozott ideig érhető el!
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp