Blog
Telesto Blog
Érdekességek, lehetőségek az online világban. Színes megoldások, hogy az Ön online jelenléte profitáljon ezen írásokból.
Előfejléc használata, hogyan növelhetjük a hírlevelek nyitási arányát?
Használod a Preheader (előfejléc) funkciót? Amennyiben nem, akkor megmutatom, hogy hogyan tudod kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket, hogy minél több leendő ügyfeleid legyenek! Egy picit gondoljunk a saját felhasználási szokásainkra. Amikor mobilon nézzük a...
Hírlevélképek – honnan szerezd be
A legjobb ingyenes képek, források a gyönyörű hírlevelek készítéséhez Az ingyenes képek, amelyek nem hasonlítanak a tipikus állományképéhez, és hasznos e-mail kampányok létrehozásához szükséges eszközökig - összegyűjtöttük a legjobb ingyenes forrásokat. Jó böngészést!...
Dinamikus email tartalom – Mailchimp
Mailchimp használata Dinamikus tartalom Dinamikus tartalom funkció segítségével egyetlen e -mailben testre szabhatja a közönség különböző névjegyeihez tartozó tartalmat. Add hozzá ezt a beállítást egy tartalomblokkhoz, és a választott feltételek alapján megjelenik a...
Hogyan építsünk visszaszámlálót a Mailchimp hírlevélbe?
Visszaszámláló a Mailchimpbe? Van egy ajánlatod, ami bizonyos ideig érvényes, és szeretnéd hírlevélben ajánlatként kiküldeni? Sajnos a Mailchimpben nincs visszaszámláló, de ne csüggedj, minden megoldható, még ez is. 🙂 Egy külső alkalmazást kell segítségül hívnod,...
Hogyan küldjük ki a hírlevelet azoknak akik nem nyitották ki – Mailchimp
Hatékony hírlevélküldés Mailchimp újraküldés Amikor kiküldünk egy hírlevelet, akkor kapunk egy fontos statisztikai számot: Nyitási arány. Általában iparágakra jellemző számok vannak alapnak meghatározva, de természetesen attól is függ a nyitási arány, hogy mekkora...
Összehasonlítás Mailchimp vagy MailerLite
Melyiket válasszam? Mailchimp vagy MailerLite A Mailchimp egy ismert szolgáltató, szinte minden rendszerrel összekapcsolható, még a shoprenteres előfizetők is élvezhetik a Mailchimp által nyújtott előnyöket! A MailerLite a mai tevékenységét 2010-ben kezdte meg, tehát...