Blog

Telesto Blog

Érdekességek, lehetőségek az online világban. Színes megoldások, hogy az Ön online jelenléte profitáljon ezen írásokból.

Hírlevél küldési időpontjai

Hírlevél küldési időpontjai

Mailerlite cikke alapján Mikor küldjem ki a hírlevelet? A legjobb időpontok a hírlevelek elküldésére a Mailerlite statisztikája alapján. Ez az egyik legnépszerűbb kérdés, amelyet akkor hallunk, amikor találkozunk emberekkel, vagy beszélgetünk ügyfeleinkkel. Ideális...

bővebben
Mesebeli Facebook

Mesebeli Facebook

Hétfő este magyar idő szerint 18 óra előtt sokan pánikba estek mert nem tudták használni kedvenc oldalukat a Facebook-t. Az oldal történetének leghosszabb és legsúlyosabb leállása volt, mely közel 7 órán keresztül tartott. Ebben az időszakban a világon a 3,5 milliárd...

bővebben
Tartalmi ötlet hírlevelekhez 2.rész

Tartalmi ötlet hírlevelekhez 2.rész

20 tipp miről írjon az Ön hírlevele! Oktassa a felhasználóit a működési szegmenséről, mutassa be a tevékenységének rossz és jó példáit. Ön sok tapasztalatra tett szert és keményen dolgozott, hogy elérje a vállalkozása mostani fejlettségét, és kétségkívül rengeteg...

bővebben
Tartalmi ötlet hírlevelekhez 1.rész

Tartalmi ötlet hírlevelekhez 1.rész

E-kereskedelem 20 tartalmi ötlet, melyet felhasználhat email kampányához! Szeretnénk ötleteket adni, hogy miként lehet a feliratkozók figyelmét felkelteni! Készítse el az eladott legnépszerűbb termékek listáját. Ossza meg a leghasznosabb termékeit, amelyekre szüksége...

bővebben
Mailchimp használata feliratkozáshoz

Mailchimp használata feliratkozáshoz

A Mailchimp használata, az ingyenes csomagban, csak egy közönséglistát használhatunk, de a benne lévő felhasználókat csoportosíthatjuk, vagy címkézhetjük! Miért jó, ha egyáltalán csoportosítjuk, vagy címkézzük a feliratkozókat? Azért fontos a címkézés, vagy a...

bővebben